2010. február 2., kedd

HipO Thesis - Paranoia chica Pho

Tegnap előkészítettem ezt a postot, hogy ma tudjak dolgozni, s ne "kelljen" írnom.
Szerencsére az ámítógéppel, vagy valami angyallal olyan jó iszonyban vagyunk, hogy ha már túl sok időt töltöttem valami felesleges munkával, akkor áram szűn, szöveg tűn, vagy egyéb móka révén valami elsöpri botorságom durva lábnyomát.
A post kutyafuttában arról szólt, hogy nem értem, mijaza hipotézis, és hová teszik. Ástam kutat, míg a legjobb megfejtést a +iromhelyetted.hu oldalon leltem meg. Szándékosan nem linkelek, mert az oldal néhányak számára esetleg morálisan megkérdőjelezhető céllal készült. Aki rászorul, úgyis megtalálja.
A post stílusára jellemző volt a (megmaradt) cím mögötti videoklip.  Ja igen,  a cím mögött mindig valami szerintem a témához illő klip van. Nem bánom, hogy az enyészeté lett. Enyészet témában Piazzola nálam sokkal szebben ír. Kottát biztosan.
A mai postig istók zicsi dolgozom kicsit, nehogy szembeköpjön valaki a tükörből. 
Ha nem ma, hát holnap írok az Xmarks-ról pár sort.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése